Geweldig nieuws voor @SeattleCat. Nog niet zo'n big deal voor degenen onder ons in andere delen van het land.
Ja! ☺…als ik hun EV-strategie zou plannen, zou CCS niet in mijn roadmap-vocabulaire zitten. Maar je hebt gelijk in de zin dat ze een strategie voor CCS/NACS moeten handhaven om al het NAC's migratiewerk dit en volgend jaar zeker te behouden.dat zou een gruwel zijn voor de inclusieprincipes van WM. Heheh. Serieus, ze zullen de komende twee tot vijf jaar minstens één Chademo en een paar CCS-palen nodig hebben.
Graag gedaan! Op dit moment is er geen directe integratie ingebouwd vanuit een van de oplaad-apps (behalve ChargePoint). Zodra je je van/naar bestemming in Google Maps invoert, zou dat goed moeten zijn. Ik schakel meestal tussen Google Maps en Waze als ik een roadtrip maak.Thanbks, maat. Wat een gedoe. Hoe ik ook probeer adressen/locaties in een van de routeplanners te zetten, ik krijg alleen maar enorme lijsten met opties. Geen gemakkelijke manier om dit te doen. Ik wil echt geen andere app, maar ik zal je ChargeHub proberen. Tweede vraag, als ik de route en de geselecteerde en opgeslagen laders heb, hoe krijg ik die dan in de Volvo-telefoon-app en in Google Maps?
Dit project van Walmart Energy zou nu in 2025 aan kracht winnen. Een eerste locatie in McKinney, Texas, is operationeel met de toevoeging van 10 nieuwe DCFC's in aanbouw in de omgeving van Dallas Fort Worth, met Alpitronic hyperchargers (mooie lange werkkabels met schermen van 32 inch). Dit zou een complete Walmart-ervaring moeten zijn, en ik hoop dat er duizenden geïnstalleerd zullen worden langs belangrijke snelwegcorridors, samen met de nieuwe IONNA DCFC-uitbreiding.Walmarts laatste aankondiging voor de uitbreiding van EV-laders:
Walmart is van plan een aantal nieuwe winkels te bouwen en bestaande winkels te verbouwen om ze in lijn te brengen met het nieuwe Store of the Future-concept. Naast een bredere productselectie en betere winkelindelingen voegt Walmart een aantal technische innovaties toe om zowel zijn werknemers als klanten te helpen.
Een van de klantgerichte verbeteringen zal de toevoeging zijn van snelle elektrische voertuiglaadstations in de nieuwe of verbouwde Walmart-winkels. Die snelle laders op de parkeerplaatsen van Walmart zullen niet alleen gericht zijn op het faciliteren van de winkeluitjes van EV-eigenaren, maar zullen ook deel uitmaken van een landelijk laadnetwerk dat de grootste detailhandelaar van Amerika wil bouwen.
![]()
Walmart adding fast EV chargers to its store parking lots in affordable nationwide charging network push
Gone are the days when Walmart sued Tesla for solar rooftop fires as America's largest retailer takes steps to build a coast-to-coast fast electric vehicle charging network. The move is part of its Store of the Future vision for sustainability.www.notebookcheck.net
Hoe zit het met alle EA-locaties bij Walmarts? Blijven ze als EA-locaties bestaan of worden ze vervangen?Er wordt nu gemeld dat dit project van Walmart Energy in 2025 aan kracht wint.
Ik geloof niet dat Walmart de EA's die er al zijn, zal afbreken. Er zijn honderden Walmarts die geen DCFC's hebben en ze zouden voor deze locaties kunnen kiezen die geen Walmart zijn, waarschijnlijk zoals Sam's Club.Hoe zit het met alle EA-locaties bij Walmarts? Blijven ze als EA-locaties bestaan of worden ze vervangen?
Ik geloof niet dat EA gebruiksgegevens voor een site vrijgeeft. Zou wel leuk zijn om te zien.Als ik hier in Boise ID langs de WM/EA-site rijd, staan er meestal twee tot vier auto's bij de vier palen (nou ja, die werken), op alle uren van de dag. Station heeft drie 350 plus één 150kW palen. Er is genoeg ruimte op de parkeerplaats voor een tweede, anders gebrandmerkt EV-station en er lijkt geen tekort aan klanten te zijn. Maar ik ben een beetje onwetend. Ik vraag me af of de gebruiksgegevens van EA ergens beschikbaar zijn. Dat zou informatief zijn.
Moeilijk te zeggen. Veel EA-stations zijn in mijn ervaring wisselvallig. In dit deel van het land zijn ze de beste optie, omdat ze een van de weinigen zijn die meer dan één paal per stop hebben.Als ik hier in Boise ID langs de WM/EA-site rijd, staan er meestal twee tot vier auto's bij de vier palen (nou ja, die werken), op alle tijdstippen van de dag. Station heeft drie 350 plus één 150kW palen. Er is voldoende ruimte op de parkeerplaats voor een tweede, anders gebrandmerkt EV-station en er lijkt geen tekort aan klanten te zijn. Maar ik ben een beetje onwetend. Ik vraag me af of de gebruiksgegevens van EA ergens beschikbaar zijn. Dat zou informatief zijn.
Goede uitleg over het opladen op een Walmart Energy DCFC met behulp van de Walmart-app!De nieuwste Walmart-energiesites die actief zijn:
![]()
Walmart starts its own EV charging network | PlugShare posted on the topic | LinkedIn
If you’ve charged your electric vehicle at a Walmart property over the past few years, you’re not alone—PlugShare lists more than 1,400 fast-charging stations at Walmart or Sam's Club locations. Those numbers could look small in just five years if Walmart’s plans for an in-house EV charging...www.linkedin.com
Springdale Walmart Supercenter
4870 Elm Springs Rd, Springdale, AR 72762, USA
Springdale Walmart Supercenter | Springdale, AR | EV Station
Walmart Crossroads
11700 US-380, Cross Roads, TX 76227, USA
Walmart Crossroads | Cross Roads, TX | EV Station
Walmart Supercenter #206 - Mckinney Supercenter
2058 Redbud Blvd, McKinney, TX 75069, USA
Walmart Supercenter #206 - Mckinney Supercenter | McKinney, TX | EV Station
View attachment 9258