Heeft iemand al 3.3.16 gekregen? Verscheen vandaag in mijn app, helaas alleen voor nieuwere modellen dan die van mij. Beweert toevoeging van Android Auto - ik nam aan dat dat niet zou gebeuren...
Natuurlijk, de mijne toont nu het verkeer in het dashboard. Ik weet niet zeker hoe nuttig het is, want je kunt niet zo ver vooruit zien in die weergave. Zou veel liever mijn ETA-samenvatting terug hebben...Kan niet zeggen dat ik dit op de mijne heb opgemerkt met of zonder de update - maar dat gezegd hebbende, ik rijd zelden zonder navigatie omdat ik het gebruik op mijn woon-werkverkeer om de snelste route te krijgen
De mijne toont nog steeds ETA.Natuurlijk, de mijne toont nu het verkeer in het dashboard. Ik weet niet zeker hoe nuttig het is, want je kunt in die weergave niet zo ver vooruit kijken. Ik zou mijn ETA-samenvatting veel liever terug hebben...
De mijne is niet constant. Soms begint de muziek gewoon te spelen als je in de auto stapt, zoals in elke andere auto behalve een Volvo, en dan de volgende keer dat ik instap, moet ik ineens toestemming geven voordat ik vertrek.Audiowagon was er na de update. En nu laadt het bestanden tijdens het rijden. Voorheen werden ze alleen geladen als de auto stil stond.
Ik heb de inconsistentie ook opgemerkt, maar tot nu toe had ik niet gemerkt dat het zou laden zonder de "veiligheids"-vergrendeling. Gisteren geen waarschuwing, maar het laden werkte! Ook ik zou willen dat de status van het geluid terugkeert en consistent blijft.De mijne is niet constant. Soms begint de muziek gewoon te spelen als je in de auto stapt, zoals in elke andere auto behalve een Volvo, en dan moet ik de volgende keer dat ik instap plotseling toestemming geven voordat ik vertrek.
Weet het en het is niet zoals verwacht. Soms heb ik een volledige stop, herstart nodig en dan werkt ook de navigatie. Hoewel mijn mobiel is aangesloten, geen stroom van berichten op het scherm. Inconsistentie!De mijne is niet constant. Soms begint de muziek gewoon te spelen als je in de auto stapt, zoals in elke andere auto behalve een Volvo, en dan moet ik de volgende keer dat ik instap ineens toestemming geven voordat ik vertrek.
JaDe mijne is niet constant. Soms begint de muziek gewoon te spelen als je in de auto stapt, zoals in elke andere auto behalve een Volvo, en dan de volgende keer dat ik instap, moet ik plotseling toestemming geven voordat ik vertrek.
Mijn begrip is dat het PCM-audio rechtstreeks via USB gebruikt in plaats van Bluetooth, dus AA is van hogere kwaliteit dan BT-audio.Waarom zou je denken dat het lossless is? Het gebruikt nog steeds bluetooth om audio over te zetten, dus het is verre van lossless.
Heb je hem weer met de zwarte grille gekregen?Ik weet niet of het is ingetrokken. Koop mijn MY25 EC40 (ik kreeg hem maandag 3 februari) kwam met 3.3.18.![]()
Oh ja! <3Heb je hem weer met de zwarte grille?
Ik weet vrij zeker dat ik het vanmorgen heb gezien, maar het zou me niet verbazen als het is ingetrokken, aangezien er nieuwe software is uitgebracht en deze de komende weken OTA zou moeten zijnIs deze software weer ingetrokken? Ik heb de auto al een paar weken niet gebruikt. Toen ik voor het laatst keek, was de update klaar om te downloaden en te installeren. Toen ik het vandaag gebruikte, was het weg.
Heb ik de tijd gemist om het te installeren of is het weer ingetrokken?
cheers
Nieuwe software release is 3.4.4 Feb 10/25 - verschijnt in je auto in de komende 3 weken OTA. Controleer de App - Voertuig - software.Bedankt. Ik zal ervoor moeten zorgen dat ik de volgende krijg, zodat ik de 2 achter de muur niet raak. Of gewoon mijn auto laten zoals hij is, want de garantie verloopt.
Het is nu definitief weg voor mij. Ik ging het toch al niet installeren, dus 🤷Ik ben er vrij zeker van dat ik het vanochtend heb gezien, maar het zou me niet verbazen als het is ingetrokken, aangezien er nieuwe software is uitgebracht en de komende weken OTA zou moeten zijn
Waarom ging je het niet installeren?Het is nu zeker weg voor mij. Ik ging het toch al niet installeren, dus 🤷♂️
Best wel wat klachten erover hier en mijn auto was behoorlijk stabiel, dus wilde geen risico nemen. Wilde de ETA-info achter het stuur niet kwijtrakenWaarom ging je het niet installeren?