Volvo XC40 Forum banner
21 - 40 of 75 Posts
Werkt niet in Victoria, Canada, vanaf ergens @ 1 april 25.
Beste Volvo Team (XC40 2020 T3),

Uw klanten hebben sinds 01 april nog steeds problemen met Rtti. Ik had dit probleem ook en zit nog steeds in alle gaten te vingeren waar mijn vinger in kan komen.

Vandaag, terwijl ik nadacht over wat ik kon doen, besloot ik met mijn vriend om de negatieve poolkop los te koppelen.

We kregen een positief resultaat bij de eerste start. Maar na het uitschakelen van sensus is de tweede start negatief.

We hebben hem weer losgekoppeld (negatieve poolkop).
Het was weer positief, maar na het uitschakelen van sensus was de tweede start nog steeds negatief.
We hebben het 7-8 keer geprobeerd.

Ik hoop dat u dit probleem over een paar eeuwen zult oplossen. Als mijn levensduur voldoende is om te zien.

Zorg goed voor jezelf

Utku

Verkeersinfo werkte in (niet bijgewerkt sinds een jaar) UK-kaart van mijn 2020 XC60 toen ik een week geleden vertrok. Aangekomen in Spanje met de veerboot. Geen RTTI op de (nieuw bijgewerkte) Spaanse kaart. Ik vermoed dat kaartupdates deel uitmaken van het probleem.
Beste Volvo Team,

Uw klanten hebben sinds 1 april nog steeds problemen met RTTI. Ik had dit probleem ook en ben nog steeds alle gaten aan het aftasten waar mijn vinger in kan komen.

Vandaag, terwijl ik nadacht over wat ik kon doen, besloot ik met mijn vriend de negatieve pool los te koppelen.

We kregen een positief resultaat bij de eerste start. Maar na het uitschakelen van sensus is de tweede start negatief.

We hebben opnieuw losgekoppeld (negatieve pool). Het was weer positief, maar na het uitschakelen van sensus was de tweede start nog steeds negatief.
We hebben het 7-8 keer geprobeerd.

Ik hoop dat u dit probleem over een paar eeuwen zult oplossen. Als mijn levensduur voldoende is om te zien.

Zorg goed voor jezelf

Utku

Eerlijk gezegd vermoed ik dat het waarschijnlijk een contractueel/kostenprobleem is met Volvo en de RTTI-provider. Vorig jaar stopte TomTom met het leveren van gratis RTTI-gegevens, ondanks een levenslange "gratis" belofte. Het verschil is dat TomTom nog steeds werkt met je eigen mobiele data, Volvo niet.

Ik heb nog steeds geen Rtti gekregen. Mijn service genaamd Volcar en Volvo Turkiye weten niet wat ze doen. Ze willen de onderdelen als Lego demonteren. Vergeet niet, ze hebben eerst geprobeerd de software opnieuw te installeren. Ze zijn geniaal. :)

Ik heb hetzelfde probleem met mijn V60 2017 met Sensus-navigatie. Ik overweeg aftermarket Apple CarPlay te installeren en Google Maps te gebruiken, maar ik aarzel om de investering te doen, omdat er misschien snel een oplossing komt…?

Hallo, 2017 XC90 en ik hebben hetzelfde probleem. Ik ging naar de dealer en ze rekenden me om een groot kaartbestand te laden, maar hebben het probleem nooit opgelost. Toen vond ik dit forum en mijn probleem is bekend, maar niet opgelost. Echt teleurgesteld in de service.

Vandaag Volvo (Surrey, BC Canada) gebeld. Het was GRAPPIG. Ze zeiden dat er nu een oplossing is die ze uitrollen, eerst de nieuwste Volvo's en aangezien ik een oudere Volvo heb, zal het hoogstwaarschijnlijk Q4, 2025 zijn. Oudere Volvo - de mijne is een 2022 XC90 T8 Recharge... Lachwekkend. Het is geen automatische update, maar wordt gecombineerd met het brengen van Volvo voor onderhoud (oh, wat zijn deze mensen slim). Ik heb nog niemand gehoord die de update heeft gekregen en RTTI weer aan de praat heeft gekregen, maar ik kan niet wachten om goed nieuws te horen. Mijn "oudere Volvo" en ik zullen geduldig wachten.

Vandaag Volvo (Surrey, BC Canada) gebeld. Het was GRAPPIG. Ze zeiden dat er nu een oplossing is die ze uitrollen, eerst de nieuwste Volvo's en aangezien ik een oudere Volvo heb, zal het hoogstwaarschijnlijk Q4, 2025 zijn. Oudere Volvo - de mijne is een 2022 XC90 T8 Recharge... Lachwekkend. Het is geen automatische update, maar wordt gecombineerd met het brengen van Volvo voor service (oh, deze mensen zijn zo slim). Ik heb nog niemand gehoord die de update heeft gekregen en RTTI weer aan de praat heeft, maar ik kan niet wachten om goed nieuws te horen. Mijn "oudere Volvo" en ik zullen geduldig wachten.
Het is minder grappig dan 140 €/uur aan arbeidskosten (Spirit Volvo Dublin/Ierland) op de servicerekening te krijgen, maar het is grappig genoeg. Ik vermoed dat een McKinsey-consultant goedkoper is.

21 - 40 of 75 Posts