Volvo XC40 Forum banner

Geen MY2025 voor de elektrische 40's in de VS?

2.5K views 17 replies 7 participants last post by  DcinBC  
#1 ·
Was vandaag bij een dealer (Lynnwood, WA) en de verkoopmanager vertelde de verkoper dat er geen elektrische 40's uit 2025 in de VS zullen zijn.
Iemand hierover gehoord of is de informatie van de verkoopmanager niet accuraat?

#2 ·
Was vandaag bij een dealer (Lynnwood, WA) en de sales manager vertelde de verkoper dat er geen elektrische 40's uit 2025 in de VS zullen zijn.
Heeft iemand hier iets over gehoord of is de informatie van de sales manager niet accuraat?
De fabriek in Gent pompt EX30's uit voor de Noord-Amerikaanse markt, evenals de hybride EX40 en XC40. Ik heb nog niets gehoord over geen 2025-modellen. De productie ervan begon in mei van dit jaar. Misschien eens rondvragen bij een van de dealers in de buurt - lijkt vreemd.

#3 ·
De fabriek in Gent pompt EX30's uit voor de Noord-Amerikaanse markt, evenals de EX40 en XC40 hybrides. Ik heb nog niets gehoord over 2025-modellen. De productie daarvan begon in mei van dit jaar. Misschien kun je het eens vragen aan een van de dealers in de buurt - lijkt vreemd.
Bedankt. Ik wist van de 30 en de hybrides die werden gemaakt, maar heb tot nu toe nog niets gezien over de volledige recharge 40's in de media.

#4 ·
Was vandaag bij een dealer (Lynnwood, WA) en de sales manager vertelde de verkoper dat er geen elektrische 40's uit 2025 in de VS zullen zijn.
Heeft iemand hier iets over gehoord of is de informatie van de sales manager niet accuraat?
Misschien komt er geen XC40 Recharge uit 2025, maar van alles wat ik heb gezien, komt er wel een EX40 uit 2025.

#5 ·
Misschien komt er geen XC40 Recharge 2025, maar van alles wat ik heb gezien komt er wel een EX40 2025.
Bedankt voor de herinnering aan de wijziging van de modelnaam. De salesmanager was er stellig van overtuigd dat de enige volledig elektrische modellen voor de VS de EX90 en EX30 zullen zijn.
Als je bronnen hebt die je kunt delen over de EC40 en EX40 die in de VS aankomen voor MY2025, doe dat dan alsjeblieft.

#6 ·
Kwam even kijken op de Amerikaanse site en jawel, ze tonen geen EX40 onder puur elektrisch - alleen een EX30 en 90. De XC40 gaat verder als een mild hybrid, maar dan onder SUV's, de XC40 en C40 zijn er ook als Recharges, in single en twin motor varianten. Heel vreemd! Misschien verkoopt Volvo USA overtollige voorraad voordat ze de EX40 tonen. In Canada en elders is de EX40 beschikbaar, maar de prijs is iets gestegen.

#9 ·
Kwam even op de Amerikaanse site kijken en jawel, ze tonen geen EX40 onder puur elektrisch - alleen een EX30 en 90. De XC40 gaat verder als een milde hybride, maar dan staan onder SUV's de XC40 en C40 er ook als Recharges, in single en twin motor varianten. Heel vreemd! Misschien verkoopt Volvo USA overtollige voorraad voordat ze de EX40 tonen. In Canada en elders is de EX40 beschikbaar, maar de prijs is iets gestegen.
Ik zie EC40 en EX40 op de Canadese website, maar niets op de Amerikaanse website behalve de huidige modellen XC40 Recharge en C40 Recharge.

#11 ·
Ik heb mijn lease van mijn 2022 xc40 recharge ingeleverd en een gebruikte Ariya met maximale specificaties gekocht voor minder dan de afkoopsom. In de hoop op een vernieuwde ex40 of misschien ex30 over een jaar of drie, vingers gekruist.

#12 ·
Voor zover ik weet zijn er een heleboel onverkochte xc40's plus de gebruikte, raar maar niet helemaal verrassend om 2025 over te slaan. Hopelijk gaan ze vernieuwen met NACS, AAOS HW, range verbeteringen.

Ik heb mijn 2022 xc40 recharge lease ingeleverd en een maximaal gebruikte Ariya gekocht voor minder dan de afkoop. In de hoop op een vernieuwde ex40 of misschien ex30 over een jaar of drie, vingers gekruist.
Hoe bevalt de Ariya je vergeleken met je XC40? Ik denk erover om er een te nemen om de garage te delen met onze XC40.

#15 ·
Vond dit artikel (19-12-2024) voor Volvo UK: Volvo onthult reeks modellen voor 2025, waaronder cross-country EV & XC90

Korte versie, UK-baas Nicole Melillo Shaw:
“We zullen een volledig jaar EX30 hebben, plus de EX30 Cross Country, die er anders uitziet en aanvoelt. Coole auto. We hebben de EX90 die we vandaag net hebben gelanceerd, een vernieuwde XC90 hybride en dan, helemaal aan het einde van het jaar, ES90.”

#17 · (Edited)
Was vandaag bij een dealer (Lynnwood, WA) en de salesmanager vertelde de verkoper dat er geen elektrische 40's uit 2025 in de VS zullen zijn.
Heeft iemand hierover gehoord of is de informatie van de salesmanager niet accuraat?