Weet iemand hoe je de ACC-functie uit/aan kunt zetten? In het rijmenu onder Instellingen heb ik een optie voor Pilot Assist en voor Lane Keeping, maar niets over ACC. Het staat altijd aan als ik de Cruise Control aanzet. Ik kan de afstand ervoor aanpassen, maar kan niet uitvinden hoe ik het uit kan zetten. Volgens de Volvo technische ondersteuning en een van de handleidingen zouden de linker- en rechterpijltoetsen de manier waarop het werkt moeten veranderen.....werkt dit voor iemand anders? Mijn voertuig is de 2021 XC40 Recharge P8 Ultimate - is dit een functie die ik niet kan veranderen in dit voertuig?
Alle Volvo technische ondersteuning heeft me alleen maar naar de handleiding verwezen en me vervolgens verteld om contact op te nemen met mijn dealer, heeft iemand anders inzicht in deze functie?
Bedankt allemaal...
Alle Volvo technische ondersteuning heeft me alleen maar naar de handleiding verwezen en me vervolgens verteld om contact op te nemen met mijn dealer, heeft iemand anders inzicht in deze functie?
Bedankt allemaal...