Dus, Tesla heeft net een enorme prijsverlaging gehad. De Model Y in het bijzonder - die ongeveer in dezelfde klasse zit als de Recharge - is bijna 20% gedaald. Dat gaat de gebruikte Tesla-markt beïnvloeden, wat op zijn beurt de gebruikte EV-markt in het algemeen zal beïnvloeden. Ik denk dat ALLE gebruikte EV-waarden op het punt staan te kelderen. De markt voor nieuwe EV's zal waarschijnlijk ook dalen, maar misschien niet zo snel als de gebruikte markten.
Hoe dan ook, ik zit er voor de lange termijn in en ben van plan de Recharge zo lang als ik kan te houden, dus ik ben niet al te bezorgd. Maar iedereen die erover denkt om op dit moment te kopen, zou waarschijnlijk moeten wachten en kijken hoe dit zich de komende maand of twee ontwikkelt.
Hoe dan ook, ik zit er voor de lange termijn in en ben van plan de Recharge zo lang als ik kan te houden, dus ik ben niet al te bezorgd. Maar iedereen die erover denkt om op dit moment te kopen, zou waarschijnlijk moeten wachten en kijken hoe dit zich de komende maand of twee ontwikkelt.