Volvo XC40 Forum banner

Het VIN-nummer interpreteren

1 reading
5.9K views 9 replies 8 participants last post by  XC40/HOBB  
#1 ·
In de VS proberen degenen onder ons die een 2023 xc40 recharge willen bemachtigen die in 2022 is gemaakt, de korting van $7.500 te krijgen voordat deze verdwijnt (ja, contract getekend voordat de nieuwe infrastructuurwet van kracht werd). Het VIN-nummer zou de fabricagedatum aangeven. Hier is een voorbeeld-VIN (niet mijn auto) op de website van een dealer. Zit de datum daarin verborgen?

YV4ED3UM3P2962300

#8 ·
De enige datum waarvan ik op de hoogte ben die in de vin is begraven, is het modeljaar (P = 2023). N was 2022. Tiende positie. De mijne yv4ed3ur6N#######
Hier zijn de IRS-richtlijnen voor de belastingvermindering. Dit legt alles uit wat u moet weten of u in aanmerking komt of niet, vóór de nieuwe wet die van kracht werd en na de nieuwe wet.

#3 ·
In de VS proberen degenen onder ons die een 2023 xc40 recharge willen bemachtigen die in 2022 is gemaakt om de $7.500 korting te krijgen voordat deze verdwijnt (ja, contract getekend voordat de nieuwe infrastructuurwet van kracht werd) het VIN-nummer toont zogenaamd de fabricagedatum. Hier is een voorbeeld-VIN (niet mijn auto) op de website van een dealer. Is de datum daarin verborgen?

YV4ED3UM3P2962300
Een paar dingen om hier uit te pakken:
  • Het jaar waarin het voertuig is gemaakt, heeft geen invloed op de belastingkredietwet.
  • Het maakt niet uit of u in 2022 of 2023 wordt geleverd.
  • Elk bestaand 2023-model is in 2022 gemaakt.
  • Raadpleeg voor aankoop een belastingadviseur in uw staat om er zeker van te zijn dat uw contract u kwalificeert voor de grootvaderlijke belastingkorting.

#4 ·
Een paar dingen om hier uit te pakken:
  • Het maakt niet uit of u de levering in 2022 of 2023 in ontvangst neemt.
  • Raadpleeg voordat u koopt een belastingadviseur in uw staat om er zeker van te zijn dat uw contract u kwalificeert voor de grandfathered belastingvermindering.
Bedankt voor de verduidelijking. Ik waardeer het.
Ik dacht dat het dit jaar geleverd moest worden. Dat is goed om te weten, aangezien mijn verzenddatum een maand is opgeschoven.
Ik ben van plan om met onze belastingadviseur te praten.

This post has been deleted