Volvo XC40 Forum banner

Dashboard display en centrale display met verschillende kaartmodi

1.4K views 3 replies 3 participants last post by  Chally2  
#1 ·
Hallo,
er is vandaag iets vreemds gebeurd in onze XC40 2024. Bij het navigeren met turn-by-turn aanwijzingen via Apple Maps of Google Maps in carplay, toonde de kaart op het dashboard de 3D, turn-by-turn kaart, terwijl het centrale display alleen de A naar B vogelvluchtkaart liet zien. Als ik het op het hoofdscherm veranderde om turn-by-turn te tonen, veranderde de kaart op het dashboard om de vogelvluchtweergave te tonen. Het was altijd dezelfde kaartweergave op beide displays en nu lijken ze niet meer synchroon te lopen.

Weet iemand of dit ergens een instelling is? Ik kan me voorstellen dat sommigen de kaartweergaven graag apart zouden willen hebben, maar het was vervelend met twee mensen in de auto die probeerden te helpen met de navigatie. Ik heb geprobeerd de stekker eruit te trekken, maar niets hielp. Uiteindelijk toonde de dashboardnavigatie alleen de ingebouwde Google Maps, hoewel we carplay-navigatie hadden lopen, dus misschien is er iets mis...

Dankbaar voor hulp als iemand dit is tegengekomen! cheers -Gustaf

#4 ·
Hoi,
er is vandaag iets vreemds gebeurd in onze XC40 2024. Bij het uitvoeren van turn-by-turn navigatie via Apple Maps of Google Maps in carplay, toonde de kaart op het dashboard de 3D, turn-by-turn kaart, terwijl het centrale display alleen de A naar B vogelvluchtkaart liet zien. Als ik het op het hoofdscherm veranderde om turn-by-turn te tonen, veranderde de kaart op het dashboard om de vogelvluchtweergave te tonen. Het was altijd dezelfde kaartweergave op beide schermen en nu lijken ze niet meer synchroon te lopen.

Weet iemand of dit ergens een instelling is? Ik kan me voorstellen dat sommigen de kaartweergaven graag apart zouden willen hebben, maar het was vervelend met twee mensen in de auto die probeerden te helpen met de navigatie. Ik heb geprobeerd de stekker eruit te trekken, maar niets hielp. Uiteindelijk toonde de dashboardnavigatie alleen de ingebouwde Google Maps, ook al hadden we carplay-navigatie aanstaan, dus misschien is er iets mis...

Hoi,
er is vandaag iets vreemds gebeurd in onze XC40 2024. Bij het uitvoeren van turn-by-turn navigatie via Apple Maps of Google Maps in carplay, toonde de kaart op het dashboard de 3D, turn-by-turn kaart, terwijl het centrale display alleen de A naar B vogelvluchtkaart liet zien. Als ik het op het hoofdscherm veranderde om turn-by-turn te tonen, veranderde de kaart op het dashboard om de vogelvluchtweergave te tonen. Het was altijd dezelfde kaartweergave op beide schermen en nu lijken ze niet meer synchroon te lopen.

Weet iemand of dit ergens een instelling is? Ik kan me voorstellen dat sommigen de kaartweergaven graag apart zouden willen hebben, maar het was vervelend met twee mensen in de auto die probeerden te helpen met de navigatie. Ik heb geprobeerd de stekker eruit te trekken, maar niets hielp. Uiteindelijk toonde de dashboardnavigatie alleen de ingebouwde Google Maps, ook al hadden we carplay-navigatie aanstaan, dus misschien is er iets mis...

Update je iPhone naar iOS 26